• Cercar fotos a Listadotren.es:

Secció: Material motor, Cerques

 

Resultats trobats per a la teva cerca: "MAN"

 

• Actualment hi ha 2836 fotos amb el teu criteri de cerca.

• Es mostren 10 fotografies a cada pàgina.

• Es mostra la pàgina 277 de 284.

 
-

592.014

Autor: Manel María • Descripció: El 592.014 de Regionales antes de pasar a Cercanias
- Veure fotografia

-

594.101 en Madrid-Chamartín

Autor: Manel María • Descripció: null
- Veure fotografia

-

333.406 en Madrid-Chamartí­n

Autor: Manel María • Descripció: null
- Veure fotografia

-

311.105 en Fuencarral

Autor: Manel Marí­a • Descripció: null
- Veure fotografia

-

Baja ejes de Olmedo

Autor: E.G • Descripció: La L-14 se encontraba haciendo las maniobras para el cambio de los ejes de ancho ibérico por los de ancho internacional.
- Veure fotografia

-

Maniobras en Brihuega

Autor: Edu Gracia • Descripció: Como si fuera una estación de clasificación... Maniobras con todo, ala, a lo loco ;-)
- Veure fotografia

-

Dificil de conseguir.

Autor: Edu Gracia • Descripció: Esta maniobra se realiza a doble ancho. Las plataformas son de ancho ibérico, la L09 es de ancho UIC. Cuando la 333 se aparta sobre la via del baja ejes, la rumana tira del tren para que la 333 circule hasta Medina del Campo tirando.
- Veure fotografia

-

maniobrando

Autor: J_GUTI • Descripció: Alcázar de San Juan,maniobrando para pasar de cabeza a cola del Garcia Lorca,año 1995
- Veure fotografia

-

ex CP 1325 testero

Autor: Joaquí­n Mormeneo • Descripció: Actual P-313-025, Guinovart. Foto del día 14 de Abril de 2.003 en Manlleu. Línea Barcelona-Ripoll-Puigcerdà.
- Veure fotografia

-

ex CP 1325

Autor: Joaquí­n Mormeneo • Descripció: Actual P-313-025, UIC 93 71 13 36 025-2, ex CP 1325. Foto del día 12 de Marzo de 2.003 en Manlleu. Línea Barcelona-Ripoll-Puigcerdà.
- Veure fotografia

 • Pujar